Klarar mig själv.

"Jag klarar mig själv
Jag kan städa
Jag kan laga mat
Jag har sagt det förut
men nåt fattas är klart
Klockan är fem
det är dags att ro hem, kärva hem
ensam så ensam ja ensam igen..."
Traste Lindens kvintett.


Så sant, så sant.
Men jag gillar ju att vara ensam, a lone wolf, rider ensam iväg i solnedgången, hatten neddragen i pannan, tuggandes på en gammal cigarr. Vet att den jag alltid kan lita på är mig själv, att jag klarar mig. Med min Winchester bredvid sadeln och Colten i hölstret så är jag alltid beredd.

Men, vad vart det här??
En blandning av För några få dollar mer och Lucky Luke? Jag och Clint Eastwood har ju massor gemensamt, skäggstubben, basrösten, ja för att inte nämna könet??

Jag skyller på vinet och fettet..
Ett glas rött, fläskfile och en ädelostsås med grädde och creme fraiche gör såhär med hjärnan. Det spelas spratt. Kanske är det kolestrolet som har lossnat, banat väg till hjärnans artärer och täpper till där istället för i hjärtat??
Ska gå och fortsätta fettintaget.. Mycket grädde toppat av ETT hallon, måste passa kolhydraterna.

"You got to ask yourself, is this your lucky day, punk?"




Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha, ett hallon! Ja men det är bra att du tar det på allvar;-)

Sen..så ska jag även kommentera det där lonely wolfgrejen också, men det ska jag ta muntligen..hehe

2009-03-01 @ 10:27:21
URL: http://wildros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0