Vad hände?..

Men, ibland blir jag bara så förvånad...
Igår kom mina små hem, efter en helg hos pappan och jag tänkte att nu är det slut på friden...
Här blir det inga kvällar för sig själv för sonen, 4år har fått för sig att allt är läskigt och vill inte sova på sitt rum..
Dottern i sin tur har haft det besvärligt med sin medicin och inte somnat förräns vid 23-tiden och mamman har varit i det närmaste död...

Så vad hände ikväll????

Klockna är nu kvart i nio och jag har precis vaknat ur chocken... Bägge barnen sover...gott...i sina sängar....
Men, jag fattar inget???

Men jag är glad och nöjd... Nu kan jag ju både blogga och skriva i bra-tack-hjälp boken...
Man ska ta vara på livet små, små glädjeämnen..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jamen precis, det är ju så man måste göra. Annars överlevar man inte.

Du är så duktig;-)

2008-06-18 @ 21:23:05
URL: http://wildros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0